Verlichting in business

Verlichting in business

Abonnementkosten: € 16.95
Beschrijving: Wakker geschud door de crisis zoeken ondernemingen naar een nieuw evenwicht tussen menselijke en economische waarden. In dit boek biedt de bekende marketingstrateeg Kees Klomp inspiratie met acht boeddhistische inzichten, die tegelijkertijd acht belangrijke commerciele trends vormen:Small * Klein is het nieuwe grootSpirit * De opkomst van de nieuwe spirituelenSustainability * De roep om duurzaamheid Serve * De nieuwe betekeniseconomieSincere * De revolutie van eerlijkheid en authenticiteitSoft * De kracht van kwetsbaarheidSlow * Langzaam is het nieuwe snelSafe * De winst van commercieel idealisme Kees Klomp en Cor Hospes, de schrijver van dit boek, wandelden met acht personen uit de wereld van management en marketing door het Drentse oerlandschap. Met prominente denkers als consultant Albert Boswijk, maatschappelijk ondernemer Michiel Pot en marketingfilosoof Goos Geursen effenen ze het pad naar persoonlijk geluk, zakelijk succes en maatschappelijke voorspoed.'De auteurs laten ondernemingen van binnenuit ontwaken. Door alle praktische tips en aanbevelingen kunnen bedrijven niet alleen versterkt uit de crisis komen, maar ook inspelen op maatschappelijke trends zoals duurzaamheid, dienstbaarheid, vriendelijkheid en authenticiteit. De auteurs zijn er in geslaagd mij als lezer te overtuigen: ik ben het met ze eens.'Willem Vermeend, hoogleraar economie en voormalig ministerMarketing- en managementcoach Kees Klomp werkte als trendwatcher en strategy director bij de grootste reclamebureaus van ons land, en was oprichter van het eerste merkactivatie adviesbureau van Nederland. Sinds 2006 is Klomp eigenaar van Karmanomics, een bureau dat op Boeddhistische beginselen merken adviseert op het gebied van marketing en management. Auteur, journalist en copywriter Cor Hospes is gespecialiseerd in marketing. In 2007 verscheen zijn succesvolle boek 'Guerrillamarketing, nieuwe sluiproutes naar het hart van je klant'. Twee jaar later volgde 'Alle 13 Goed! De beste online marketingtools'. Hospes geeft als eigenaar van communicatiecollectief Tsjee lezingen en workshops en adviseert ondernemingen over guerrillamarketing.

Dit artikel wordt u aangeboden door: Wannaboeks-Algemeen
Mail dit artikel naar een vriend / kennis / familielid

© 2024 Boeken koop je op boekshoponline.nl  |  Wij hebben momenteel 82119 artikelen in ons bestand