Identiteit & Imago

Identiteit & Imago

Abonnementkosten: € 44.95
Beschrijving: Succesvol topmanagement is er steeds meer van overtuigd dat externe en internecommunicatie van wezenlijk belang zijn voor een succesvolle organisatie. Dat is goednieuws voor communicatiemanagers, maar impliceert ook dat zij net als managersop het gebied van financieel management of logistiek management, verantwoordingmoeten afleggen over de toegevoegde waarde van hun werk.In dit boek krijgt u praktische handvatten en technieken aangedragen om succes te boeken met professionele corporate communicatie, én dit ook met harde cijfers aan te kunnen tonen. Casuïstiek en vragen aan het einde van ieder hoofdstuk verdiepen de stof verder.Identiteit en Imago is hét standaardwerk op het gebied van corporate communicatie, met alle recente academische theorie en praktijkervaringen op dit gebied. In deze vierde, uitgebreide en volledig herziene editie komen achtereenvolgens aan de orde: inzichten op het gebied van organisatie-identiteit, organisatiereputatie, het corporatemerk, story-telling, en de organisatie van communicatie.Cees B.M. van Riel als hoogleraar Corporate Communication verbonden aan deRotterdam School of Management, Erasmus University, waar hij onder andereverantwoordelijk is voor het International Master of Corporate CommunicationProgramma. Samen met Charles Fombrun van de Stern Business School geefthij leiding aan het wereldwijd opererende Reputation Institute in New York.

Dit artikel wordt u aangeboden door: Wannaboeks-Algemeen
Mail dit artikel naar een vriend / kennis / familielid

© 2024 Boeken koop je op boekshoponline.nl  |  Wij hebben momenteel 82119 artikelen in ons bestand