Digitaal is het nieuwe normaal

Digitaal is het nieuwe normaal

Abonnementkosten: € 22.50
Beschrijving: De afgelopen jaren zijn we steeds meer digitaal geworden. Wie vandaag nog over âeen digitale cameraâ spreekt, loopt hopeloos achter, jongeren hebben het immers gewoon over âeen cameraâ. We zijn halverwege: vanaf nu wordt digitaal de norm. Alles wat we doen, zal één gemeenschappelijk kenmerk hebben: we verwachten dat het digitaal is. We voelen ons daarbij alsof we midden in een zwembad staan, net voor de rand van het diepe stuk. We weten dat we naar de andere kant moeten, maar we begrijpen niet hoe. Peter Hinssen analyseert de trends en neemt ons mee voor een duik in het diepe water. In Digitaal is het nieuwe normaal zien we hoe de grenzen tussen technologie en business vervagen. Met technologie alleen kun je je niet meer onderscheiden. Bedrijven of organisaties zullen op een slimme manier moeten innoveren. Een uitdaging voor creatieve ondernemers die out of the box kunnen denken. âDe impact van de digitale revolutie in ons leven zorgt voor een copernicaanse revolutie. Peter Hinssen biedt de lezer een uitkijkpost op de barricades. Een aanrader!âFons Van Dyck, Managing Director Think.BBDO en auteur van Het Merk Mens en De Kracht van Wit âPeter is een van de zeldzame experts die vanuit Europa als een wereldwijde referentie wordt aangezien. Als u dit boek leest, zult u begrijpen waarom.âGeer Noels, Partner & Chief Economist Econopolis en auteur van Econoshock âHet verhaal dat Peter Hinssen brengt is een wake-upcall voor alle mogelijke bedrijven en organisaties. Met pakkende voorbeelden en levensechte verhalen.âPhilippe Naert, Dean Antwerp Management School, Former Dean INSEAD, Nyenrode University & TiasNimbas Business School Peter Hinssen is ondernemer, adviseur, spreker en schrijver. Hij is een van Europaâs meest gevraagde visionairs op het vlak van de impact die technologie heeft op de maatschappij in het algemeen en het bedrijfsleven in het bijzonder. Hij treedt regelmatig op als spreker en consultant over de adoptie van technologie door consumenten en de fusie tussen business en IT. Peter is als lesgever verbonden aan de London Business School (UK), TiasNimbas Business School (NL en D) en Vlerick Leuven Gent Management School (B). Hij si voorzitter van Across Technology NV. In 2008 publiceerde hij het succesvolle boek Business/IT Fusion

Dit artikel wordt u aangeboden door: Wannaboeks-Algemeen
Mail dit artikel naar een vriend / kennis / familielid

© 2024 Boeken koop je op boekshoponline.nl  |  Wij hebben momenteel 82119 artikelen in ons bestand