De Merkmotor

De Merkmotor

Abonnementkosten: € 26.95
Beschrijving: Klantgericht ondernemen is voor bedrijven één van de grootste uitdagingen van de 21ste eeuw. De roep om transparantie dwingt merken tot een permanente dialoog met klanten en medewerkers. Toch zijn er elke dag bedrijven in het nieuws die het contact met hun belangrijkste relaties onvoldoende prioriteit geven. Kennelijk is het moeilijk de natuurlijke obsessie met processen en protocollen om te buigen naar een relatiegerichte strategie. Het is essentieel om vanuit het merk oprechte relaties met klanten en medewerkers aan te gaan. De Merkmotor inspireert bedrijven te handelen vanuit merkrelaties. Deze aanpak leidt tot klanten en medewerkers die de motivatie hebben zich te verbinden met elkaar en met het merk. René Herremans toont aan hoe deze investering extra energie opwekt, waardoor merken relevant blijven met als gevolg betere bedrijfsresultaten en een sterke reputatie. Het boek biedt marketing-, communicatie-, sales- en hr-professionals de handvatten zich bij directies hard te maken voor een op zowel de klant als de medewerker gerichte ondernemingsstrategie.René Herremans (1966) is senior manager Employer Branding bij Ahold Europe en werkt voor merken als Albert Heijn, Gall & Gall en Etos. Daarvoor was hij in diverse marketingcommunicatiefuncties actief bij KPN Mobile, Air Miles, Ogilvy One en de Rijksvoorlichtingsdienst. Zijn eerste boek Uw werknemer wordt klant (Kluwer, 2005) is een bestseller en won in 2008 de LTP van den Bergh prijs voor het beste HR-boek in het Nederlands taalgebied. Met De Merkmotor slaat Herremans in 2011 de brug tussen human resources en marketing, sales en communicatie.

Dit artikel wordt u aangeboden door: Wannaboeks-Algemeen
Mail dit artikel naar een vriend / kennis / familielid

© 2024 Boeken koop je op boekshoponline.nl  |  Wij hebben momenteel 82119 artikelen in ons bestand