De Digitale Dialoog

De Digitale Dialoog

Abonnementkosten: € 24.95
Beschrijving: De digitale wereld Hoe gaat u om met de krachten die de digitale wereld kenmerken? Hoe verandert uw organisatie mee in de continue vernieuwing van Marketing en Communicatie. Internet innoveert de wijze waarop mensen in uw organisatie werken van âdigitale- monologen naar interactieve dialogen. De macht ligt bij de consument, de gebruikers die de digitale en sociale media omarmen. Het is voor organisaties noodzaak om mee te groeien met deze digitale ontwikkelingen ook al is dit geen vanzelfsprekende verandering. De digitale organisatie Er zijn spanningsvelden waarneembaar tussen vroeger en nu, intern en extern en korte versus lange termijn focus. Traditioneel hiërarchisch overzicht maakt plaats voor modern strategisch inzicht. Je bent wie je kent gaat over openheid en verbinding waarbij de digitale dialoog waardecreatie levert voor persoonlijke groei en voor professionele kansen. De strategische concurrentiepositie versterkt omdat de digitale dialoog doelgroepen verbind op interesse, relevantie en betrokkenheid. De Digitale Dialoog Denkt u met een digitale campagne op Hyves, LinkedIn, Twitter en Facebook snel geld te kunnen verdienen? Met de strategische inzet van digitale dialogen zult u nog veel meer bereiken dan het verwachte rendement. Het starten van een digitale dialoog betekent in de praktijk succes in bereik, binding van prospects en conversie van nieuwe klanten en dat zijn precies de kansen die elke organisatie zoekt!De Digitale Doelen De meerwaarde van de dialoog als marketingstrategie is dat de investeringen voor onbepaalde tijd bijdragen aan de gestelde bedrijfsdoelen. De digitale dialoog is een diepte investering waarbij de kosten gezien kunnen worden als een investering in de duurzame ontwikkeling in reputatie, klantcontact en bereik van nieuwe klanten. De digitale dialoog is een open podium voor uw organisatie om zichtbaar te zijn en voor klanten om wensen en behoeftes te delen. Digitaal Doen!Uw visie op internet en relatiemarketing zal veranderen na het lezen van dit boek. Aan de hand van het digitale stappenplan kunt u de interactie van medewerker met stakeholders succesvol starten en onderhouden. Want, de digitale dialoog is een duurzame dialoog, gericht op de lange termijn. De waarde ligt in de interactie met relaties en daarmee de versterking van uw marktpositie, doen dus!Athalie Stegeman is actief als strategisch marketingconsultant sinds 1995. Haar passie voor internet verbindt zij met haar focus op strategische waardecreatie voor bedrijven waarbij lange termijn groei, onderscheidend vermogen en innovatie de pijlers vormen. Haar persoonlijke kernwaarden zijn verrassen, vernieuwen en vertrouwen, Athalie weet wat de impact is van digitale veranderingen op mensen en organisaties. Athalie is actief als consultant en interim manager en heeft haar eigen blog www.AthalieStegeman.nl waar dit boek Blogopedia digitaal verder gaat.

Dit artikel wordt u aangeboden door: Wannaboeks-Algemeen
Mail dit artikel naar een vriend / kennis / familielid

© 2024 Boeken koop je op boekshoponline.nl  |  Wij hebben momenteel 82119 artikelen in ons bestand