Cultuur in de citymarketing

Cultuur in de citymarketing

Abonnementkosten: € 39.76
Beschrijving: Over de auteurDr. Th.B.J. Noordman, auteur van onder meer Kunstmanagement. Een introductie (Elsevier 2003, derde gew. druk) en Museummarketing (Elsevier 2000) is directeur Cultuur en Toerisme van het Rotterdams Instituut voor Sociaal-wetenschappelijk Beleidsonderzoek, RISBO Contractresearch BV (zie www.risbo.nl). Hij is tevens verbonden aan de Faculteit der Historische en Kunstwetenschappen van de Erasmus Universiteit Rotterdam.Cultuur in de citymarketing laat zien wat kunst en erfgoed vermogen voor de promotie van Nederlandse gemeenten. Het geeft een compleet beeld, vanaf de rol die cultuur kan spelen bij het bereiken van sociale cohesie tot en met de samenwerking die nodig is tussen de gemeentelijke afdelingen - vanaf de nieuwe functies van de bibliotheken tot de bijdrage van culturele festivals aan de economie. De tekst berust op het onderzoek van de auteur over dit onderwerp bij gemeenten.

Dit artikel wordt u aangeboden door: Wannaboeks-Algemeen
Mail dit artikel naar een vriend / kennis / familielid

© 2024 Boeken koop je op boekshoponline.nl  |  Wij hebben momenteel 82119 artikelen in ons bestand